L'Oréal Paris Volume Million Lashes Noir Excess Mascara

Perşembe, Kasım 26, 2015


Eveet, daha dolgun, daha siyah, daha hacimli mascaraya kim hayır diyebilir? Bugün anlatacağım ürün : L'Oréal Paris Volume Million Lashes Noir Excess Mascara, fırçası büyük olduğu için kullanımı çok daha rahat. Akışkan bir yapıya sahip. Topaklanmayı önleyici haznesi var.
Sürdüğünüzde siyahmış gibi duran gri mascaralardan değil, oldukça siyah! İlk katı sürdükten sonra ikinci katı da mutlaka sürüyorum. Asla dökülmüyor, topaklanmıyor. Fırçası büyük diye çok rahat sürülüyor. İşte fırçası;



Ben kirpiklerime her mascaradan süremiyorum, daha önceden deneyip almam gerekiyor. Yoksa kirpik diplerim kızarıyor, göz alerjisine kadar gidebiliyor. Bu ürünü Watsons'ta denedim. Bir gün sonra gözlerime de hiç dokunmadığı için hemen gittim aldım. Fiyatı da 30 TL civarındaydı. 


Bu da gözümde duruşu :)


Sevgiler...


Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe