Flormar Long Wearing Ruj L11

Perşembe, Eylül 17, 2015



Merhabalaaar, yeni bir rujla karşınızdayım. Bu sefer daha koyu daha iddialı bir rujdan bahsetmek istiyorum. Flormar Long Wearing Lipstick!


Ben L11 rengini aldım, ilk defa bu tonlarda bir rujum oldu. Rujda en sevdiğim özellik adı gibi kalıcı olması. Ruj tazelemenize gerek bile kalmıyor bunu söyleyebilirim. Bir şeyler yesem de içsem de bulaşan, uçup giden rujlardan değil.



Kalıcı olmasına rağmen dudaklarımı kurutmadı, dudaklarımdaki çizgilere de dolmadı. Aksine krem gibi bir yapısı olduğu için dokusunu çok sevdim. Fiyatı da 16 TL civarındaydı ama ben indirimle 7 TL'ye almıştım :)



Flormar Long Wearing Rujlardan kullanan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe