Flormar Compact Powder

Cuma, Ekim 30, 2015

Merhaba,
Bu soğuklarda çok kötü donduğumuzun farkındayım. Öyle ki ellerimi ısıtmak benim için çok zorlaştı. Bu kış daha da sert geçebilir şimdiden korkuyorum. Neyse, evdeyim. Blogu da boşlamak olmaz diye düşündüm, yaklaşık iki hafta önce aldığım pudranın yazısını yazayım dedim :)
Pudra arayışındaydım ve Flormar'ın pudrasını denemek istiyordum. Flormar'da görevli kişi bana uygun rengin 89 yani Medium Cream olduğunu söyledi, açıkçası kullanmadan yazısını yazmak istemedim. Şu an iki haftadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Gelelim pudraya;


Ambalajı bu şekilde, aynası ve sürmek için yumuşak bir pudra süngeri var.

Üründe en sevdiğim şey fondöten üstünde pul pul durmamasıydı. Kokusu da diğer pudralar gibi rahatsız edici değil. Tozutma problemi olmasına var ama rahatsız edecek derecede değil. Özellikle fiyatı da uygun.

Fondöten üstüne uygulandığında güzel bir bitiş sağlıyor. Ben pudrayı T bölgeme uyguluyorum. Eğer daha iyi uygulamak istiyorsanız benim gibi fırça ile uygulayabilirsiniz. Ben Avon'un fırçasını kullanıyorum.

Diğer yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe