Bir Öğrencinin Çantasında Bulunması Gereken Makyaj Malzemeleri (Uygun Fiyatlı)

Cuma, Ekim 23, 2015

Herkese merhabaa :) Bugun farklı bir yazıyla karşınızdayım. Bu makyaj blogumu hem bilgilerimi paylaşmak hem de sizlere yardımcı olmak için açmıştım :) Başlıktan da anlaşılacağı gibi hemen konuya girebilirim :)
Öğrencilik çok güzel bunu hepimiz biliyoruz :) Her yerde "Öğrenciye indirim yok mu?" muhabbetlerine de giriyoruz :) Durum böyle olunca kozmetiğe paranın çoğunu yatırmak saçma olacaktır tabii ki. Ben de hem daha önceleri kullandığım, memnun kaldığım ve fiyatlarının uygun olduğu birkaç ürünü bu başlık altında toplama kararı aldım. Umarım işinize yarar :)

Cilt Ürünleri:
Fondöten:
Maybelline Affinitone: Cildinizi yormadan kapatıcılık sağlayabiliyor. Cildinize yumuşak bir his bırakabiliyor. Işıklarda yansıması falan da çok hoş. Fiyatı 15-16 TL civarında. Tek dikkat etmeniz gereken ambalajı, çok sıktığınızda bulaşabiliyor.

Maybelline Affinitone Fondöten

 Pudra
Rmmel London Stay Matte Pudra: Parlama yapan her bölgede kullanılabilir. Asla yüzünüzde kalıp gibi bir görüntü oluşturmuyor. Fondöteninizi yüze çok güzel sabitliyor. Fiyatı 15 TL.
Rimmel London Stay Matte Pudra

Göz Ürünleri:

Far:
Essence Quattro Far Paleti: Kalıcılığını ve pigmentasyonunu sevdim. Açık renklerinde tozutma yapsa bile çok güzel bir ürün. Bu paletle günlük makyaj yaparken daha koyu renkleri ile dumanlı göz makyajı bile yapılabilir. Gölgelendirme ve aydınlatma yapaabileceğiniz şekilde açıktan koyuya giden dört adet renk seçeneğiniz var bu palette. 11 TL. (İndirimlerde 3.75'i gördüğümü hatırlıyorum)

Essence Quattro Far Paleti


Göz Kalemi:
Emily Göz Kalemi: Alsam bile işe yaramaz ki deyip beni süper şekilde yanıltan kalem. Siyahlığı tam siyah. Bulaşmıyor. Açacağı doğru şekilde kullanıp ucunu inceltirseniz incecik çizgiler de elde edebilirsiniz. Kremsi yapısı olduğu için göz kapağınızı acıtmıyor. Fiyatı da 2 TL.

Emily Göz Kalemi

Eyeliner:
Essence Superfine Eyeliner Pen: Keçe bir uca sahip olan bu ürünü de çok seviyorum. İstediğiniz kalınlıkta kullanabiliyorsunuz. Rengi tam siyah. Asla akmıyor, göze de bulaşmıyor. Yalnız çıkarırken zorlanabilirsiniz çünkü anında kuruyor, çift fazlı göz temizleyicisi kullanmakta fayda var. Fiyatı da 8 TL.

Essence Superfine Eyeliner Pen
Maskara:
Maybelline One By One Volume Express Maskara: Tek kat sürdüğünüzde bile farkı görebileceğiniz bir ürün. Asla göz altına pul pul dökülen, kuruyan bir maskara değil. Hacim vermesi çok iyi. Fırçasının kullanımı da çok rahat. Fiyatı 13 TL.
Maybelline One by One Volume Express Maskara
Dudak Ürünleri:
Ruj:
Wet n Wild Ruj: Günlük makyajda benim gibi doğal tonları kullanmaya seviyorsanız hem ruj hem renk önerebilirim.  (Wet n Wild'ın Bare It All ruju hakkındaki yorumlarım için tık tık ) Fiyatı: 10 TL.

Wet n Wild Bare It All Ruj
NOT: Ürünlerin çoğu ben makyaj yapmaya başladığım zamanlarda kullandığım ilk ürünlerdi. Şu an elimde sadece ruj olduğu için fotoğrafları katalog fotoğraflarından paylaştım. :)

Benden şimdilik bu kadar kızlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Kendinize güzel bakın, sevgiler...



Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe