Zeytinyağı ile Saçlarına İyi Bak

Cuma, Kasım 27, 2015

Merhaba!
Makyaj ve kozmetik deneyimlerimden sonra biraz saç hakkında yazmak istiyorum bugün. Saçlarım kıvırcık, kalın telli. Taramakta da zorluk çekiyorum. Geçenlerde bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine zeytinyağını denedim ve sizinle paylaşmak istiyorum.


Öncelikle zeytinyağının faydalarını saysam çok çok uzun olur, ben saç için inceleyecek olursam;
-kepeğe karşı oldukça etkili
-kırılmış, yıpranmış saç uçlarına çok iyi geliyor
-saçlarınızın daha parlak görünmesini sağlıyor
-saçlarınız daha kolay taranır hale geliyor
Kepek sorununuz varsa saç derinize haftada bir gün zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz.
Eğer saç uçlarınız yıpranmışsa uçlarına sürebilirsiniz veya da tüm saçınıza sürüp yarım saat beklemeniz yeterli olacaktır.



Ben zeytinyağını parmak uçlarımla kökten uca saçlarıma uyguladım, yarım saat sonra da hafif bir şampuanla saçlarımı yıkadım. Sonuç çok iyi. Saçlarımı hem daha kolay taradım hem de inanılmaz parlaktı. Siz de içinde aşırı madde bulunan saç kremleri yerine saçınıza zeytinyağı ile bakım yapabilirsiniz.
Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe