Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Pazartesi, Aralık 21, 2015

Merhaba!
Garnier'in Skin Naturals serisine ait bu makyaj temizleme suyunu sabırsızlıkla aldım. Çünkü çok övgü duydum kendisi hakkında :) Ürün hassas ciltler için uygun ve tıpkı su gibi. 
Ambalajı çok şık ve kullanışlı. Şeffaf ve pembe uyumunu çok sevdim. Bir de ürünün ağız kısmının da ufak olması ürünü israf etmemek adına çok iyi olmuş. :) 
Ten makyajımı temizlerken çok başarılı buldum. Fakat göz makyajında rimelimi temizlemede olumsuz buldum. Her ne kadar farımı silebilsem de rimel için sıkıntılı. Cildimi temizledikten sonra mutlaka gözlerimi çift fazlı makyaj temizleyicisi ile temizliyorum.
Ürünün ambalajında 400ml oduğu ve 200 kez kullanım olduğu yazıyor. Bence 200'den fazla bile kullanabilirim öyle ki ufak ufak damlalar bile temizlememe yetiyor. Ürün alkol ya da paraben içermiyor.
Kısacası ben çok memnun kaldım. Biteceği zaman yine alırım düşünmeden. :) Fiyat-kalite olarak çok uygun ve çok başarılı! Fiyatı 12 TL. Garnier'in Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe