Avon Soft Musk Işıltılı Vücut Pudrası

Cuma, Ocak 01, 2016

Herkese yeni yılın ilk gününden merhaba!
2016'nın sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu geçmesi dileğiyle yazıma dönmek istiyorum.
Bugün anlatacağım şey ışıltılı bir pudra, Avon markasına ait. Avon'la çok ufak yaşta tanıştığımı söylemiştim :) Bu ışıltılı pudrasını da yakın bir zamanda aldım.
Avon Soft Musk Shimmering Body Powder
Öncelikle ambalajı çok güzel. İki tane başlığı var. Çevirdiğinizde ufak ufak delik olan tarafını kullanabiliyorsunuz. Veya da büyük yuvarlak tarafını kullanıp bolca alabiliyorsunuz ürünü.

Pudranın içerisinde minik minik ışıltı tozları var. Ben bazen aydınlatıcı yerine yüzümde aydınlatmak istediğim yerlere sürüyorum, inanılmaz doğal ve hoş görünüyor. Kadifemsi bir his bırakıyor -en sevdiğim-

Bir de öyle böyle değil o kadar güzel kokuyor ki, sürmesem bile açıp koklayasım geliyor :)
Eğer siz de pudra arayışında iseniz ve ışıltıyı seviyorsanız öneririm, çok bereketli, kullan kullan bitmiyor gibi bir havası var. 

Ürün 40 g. İçeriğinde paraben bulunmuyor. Yanlış hatırlamıyorsam 14 TL'ye almıştım.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe