Dudak Bakımı ve Dolgun Dudak Makyajı Nasıl Yapılır?

Pazartesi, Ocak 18, 2016

Herkese merhaba!
Bugün size dudak bakımından ve dolgun gözüken dudak makyajından bahsetmek istiyorum.
Özellikle kışın dudaklarımız daha fazla kurur, pul pul görüntü oluşur. Koyu renk ruj sürdüğümüzde bir süre sonra o kötü görüntüyle karşılaşırız. Bence ilk önce kendimce yaptığım dudak bakımımdan söz edeyim;

Dudak Bakımı ve Dolgun Dudak Makyajı Nasıl Yapılır?


-Dişlerimi fırçaladıktan sonra dudaklarımı da fırçalıyorum. Bunu nazikçe yapıyorum. Böylece ölü derileri dudağımdan uzaklaştırmış oluyorum. Hemen ardından dudak balmımı sürüyorum.
-Geceleri mutlaka uyumadan önce dudak balmımı sürüyorum. Dudaklarım tüm gece neme doymuş oluyor.
- Dudaklarıma 4-5 günde bir peeling yapıyorum. Dudaklar için evde yapılan peeling tarifim için (TIK TIK)
-Bol su içiyorum. Bu hem sağlığım için, hem de cildim, dudaklarım için çok önemli.

Şimdi dolgun dudak makyajımı nasıl yaptığıma gelelim;
- Dudaklarıma Vicks sürüyorum. Evet o bol mentollü Vicks :) Eğer mentol kokusundan rahatsız oluyorsanız sürüp fazlasını peçete ile alabilirsiniz.
-Dudaklarıma rujum ile aynı renk dudak kalemimi dudaklarımın çizgisinden bir tık yukarıdan uyguluyorum. Böylece dudaklarım bir tık daha büyük gözüküyor. (Dudak kalemini çerçeveye uyguladıktan sonra dudağınızın iç kısımlarına yayın.)
-Dudak parlatıcılarını her zaman kullanamasam bile dolgun gözüken dudaklar istediğimde üst dudağımın V kısmına ve alt dudağımın orta kısmına şeffaf veya rujumla aynı renk lip gloss uyguluyorum.


Birkaç öneri verecek olursam;
-İnce dudaklılar çok koyu ruj tercih etmemeli. Dudakları olduğundan daha ince gösteriyor. Şeffaf parlatıcılar ışığı yansıtacağından dudaklarınız normalden iri gözükecektir :)
- Kalın dudaklılar lip glosstan biraz uzak durmalı. Dudaklarınız zaten dolgun olduğu için lip gloss fazla gelebilir. Bunun yerine koyu renk rujları kullanabilirsiniz :)
-not- fotoğraflar bana ait değildir, alıntıdır.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe