Oriflame Love Nature Gündüz - Gece- Göz Kremi

Pazar, Ocak 03, 2016

Herkese yeniden merhaba! :)
Yılın ilk günleri güzel geçiyordur umarım.
Bugün sizlere Oriflame'in Love Nature serisinden Kuru Ciltler için olan gündüz, gece ve göz kremi setinden bahsetmek istiyorum.



Öncelikle söylemeliyim, cildim karma-yağlı bir cilt. Kuru bölgeler yok değil fakat genel olarak söylediğim şekilde. Cildimde çok sivilce problemim olmasa da şu sıralar sivilcelerim var, tedavi aşamasında olduğu için her kremi süremiyorum. Sizin de cildinize yapacağınız en büyük iyiliklerden biri her şeyi sürmemek :)

Oriflame ile Avon gibi küçük yaşta tanıştım. Anne - abladan gördüğümüz kadarıyla büyüdük :)) Şimdi kremlere gelecek olursam eğer, cildim bir ara çok kurulaşmıştı. Ben de merak ettiğim için ve ihtiyacım olduğu için almıştım bu kremleri.


Ambalajları çok güzel. Kremler açık pembemsi bir renk. Ve inanılmaz güzel kokuları var, keşke burdan koku yollayabilme şansım olsaydı, o kadar diyorum :) Gündüz kreminin nemlendiriciliği ne çok fazla ne de çok az. Tam kıvamında, sabahları temiz cilde sürülebilir. Hem yumuşaklık hem de esneklik kazandırıyor.

Gece kremi ise sanki yüzüme su sürmüşüm gibi, ıslak bir görüntü oluşturuveriyor. İnanılmaz nemlendiriyor. İlk sürdüğümde inanamadım, kremi sürdüm, cildim biraz emdikten sonra da uyumuşum. Sabah kalktığımda çok çok güzeldi cildim. Yumuşacık ve neme doymuş haldeydi. 


Göz kremi ise pek işlevsel bulmadığım bir ürün oldu. Çünkü henüz göz çevrem ile bir problemim yok. (kırışıklık, şişlik vs.) Ama göz makyajımı temizlerken çok dikkatli olduğum halde bazen göz çevremi tahriş edebiliyorum. Böyle zamanlarda Oriflame'in göz kremi gayet iyi işe yarıyor. Bir de içeriğe dikkat ediyorsanız eğer ürünler maalesef paraben içeriyor:



Ürünleri ambalaj, koku, nemlendirici özellikleri ile çok sevdim. Eğer siz de kuru bir cilde sahipseniz deneyebilirsiniz. Fiyatını hatırlayamıyorum ama bulursam yazarım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın...



Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe