Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Kaş Kalemi

Salı, Mart 08, 2016

Herkese merhaba! 
Bugün sizlerle Golden Rose Dream Kaş Kalemi'nden konuşalım istiyorum :)
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Kaş Kalemi

Kaşlarımın rengi oldukça koyu. Çok seyrek kaş yapım yok ama kaşlarımın arasında boşluklar var. Normalde Wet n Wild Kaş Kiti'nin koyu rengi ile kaşlarımı dolduruyorum, oldukça da memnunum fakat net bir görüntü için far değil de kalem kullanmalıyım diye düşündüm.

Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Kaş Kalemi


Golden Rose'un bu kaş kalemi renk açısından tam istediğim gibi. Ne çok açık ne çok koyu. Rengini güzel veriyor. Kapkara yapmıyor, kaşın doğal görüntüsü bozulmuyor.

Kaş kaleminin kapağında ufak da bir fırça var. Hafif sert ve sık kıllı. Kaşlarımı doldurduktan sonra bu fırça ile tarıyorum, kalemin fazlasını almış olup doğal bir görüntü elde ediyorum :)


Gün içerisinde kaşlarımı parmaklarımla yukarı kaldırma alışkanlığım olduğu halde kaş kalemi hiç bulaşma yapmadı. Bu özelliğini de çok sevdim.

Bendeki rengi ise 301 numara. Açık renkli kaşlar için de kalemler var Golden Rose'da. Fiyatı ise 5 TL.

Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Kaş Kalemi

Aranızda Golden Rose Kaş Kalemi kullanan var mı? 

Sorularınız ve önerileriniz için yorum bırakmayı unutmayın! :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe