Pastel Moonlight Highlighter

Cuma, Mart 04, 2016

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle Pastel Moonlight likit aydınlatıcı hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum.
Pastel Moonlight Highlighter


 Aydınlatıcı günlük makyajda çok sık kullanılmasa da benim severek kullandığım şeylerin başında gelir. Elmacık kemiklerimin üzerinde abartı olmayan, hafif aydınlatıcıları çok seviyorum.
Pastel'in ojelerine oldum olası bayıldım, bu ürün de oje formunda. Ambalajın dışından bakıldığında pembe gibi duran ürün aslında pembe ağırlıklı değil. İçerisindeki simler ne çok büyük ne çok küçük.
Daha önce The Balm Mary Lou aydınlatıcısını kullandım fakat günlük makyaja pek uygun olmadığını farkettim. Sarı alt tonlu bir aydınlatıcı olduğundan pek içime sinmedi. Ve toz bir ürün olduğu için güzel yayma şansım olmuyordu. Likit ürünleri bu yüzden daha da çok seviyorum.
Pastel Moonlight Highlighter


Pastel'in moonlight likit aydınlatıcısı Benefit'in High Beam aydınlatıcısına dupe olarak gösteriliyor. Benefit'ten alacağınız aydınlatıcı parasına Pastel'den bu aydınlatıcıyı 8 adet alabilirsiniz! :)
Ürün sıvı bir ürün olmasına rağmen çok akışkan bir ürün değil. Fırçaya çok aldığınızda aşağıya falan damlamıyor. 
Pastel Moonlight Highlighter
İlk uyguladığımda daha ıslak görünen aydınlatıcı, birkaç dakika sonra tıpkı toz ürünler gibi durdu. Ama toz ürünler gibi de  pudramsı bir görüntüsü yok. :)
Pastel Moonlight Highlighter

Ben bu ürünü oldukça sevdim. Fiyat-performans açısından da çok başarılı bir ürün bana göre. İndirimsiz 11 TL gibi bir fiyatı var. Eğer uygun fiyatlı ama iyi performanslı bir likit aydınlatıcı istiyorsanız mutlaka göz atın derim.

Sorularınız, düşünceleriniz ve önerileriniz için yorum bırakmayı unutmayın.
Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe