Neutrogena Visibly Clear Sivilceler ve Siyah Nokta Karşıtı Seri

Çarşamba, Nisan 20, 2016

Neutrogena Visibly Clear Sivilceler ve Siyah Nokta Karşıtı Seri


Herkese yeniden merhaba! 
Bilmeyenler varsa aylar önce @makeupeg'in #blogum1yasinda etkinliğine katılmıştım, Neutrogena bizlere Visibly Clear sivilce ve siyah nokta karşıtı ürünlerini yollamış. Yazıma başlamadan önce Neutrogena'ya tekrar teşekkür ediyorum :) Firma gönderisi olsun olmasın, objektif yazacağımdan şüpheniz yoktur umarım. :)
Ben tüm cilt bakım ürünlerimi doktorumun gözetiminde kullanıyorum. Akne tedavisi de gördüğümden her ürünü içim rahat deneyemiyorum, fakat doktorum Neutrogena ürünlerinin benim için bir sakıncası olmadığını söyledi. Zaten Neutrogena ürünleri dermatologlar tarafından test edilmiş ve onaylanmış. Bu ibareyi ürünlerin üstünde görebilirsiniz.
Ürünlere gelirsek yüz temizleyici jel, siyah nokta temizleyici tonik ve yağsız nemlendirici. Eğer 3 adımda cilt bakımı yapacak olur isek;

1.Adım: Cildinizi Temizleyin


Bu sivilce temizleyici jelin içerisinde yağ, sabun veya alkol yok. Bu yüzden ürünü kullandıktan sonra yüzünüzde gerilme, kuruma olmuyor. Kokusu turunçgiller kokularından oluşuyor sanırım, çok hoş ve ferahlatıcı kokusu var.

2.Adım: Gözeneklerinizi Sıkılaştırın

Yüzümüzü temizledik, gözeneklerimiz açıldı, gözenek içleri dolmadan sıkılaştırmalıyız değil mi? Siyah nokta temizleyici toniğin içerisinde alkol bulunduğundan kuru ve hassas ciltlere önermiyorum. Kullandığınızda keskin kokusu ve yanma hissiden ne kadar yoğun alkol içerdiğini anlayabilirsiniz. Fakat ben karma-yağlı cilde sahip olduğumdan bu üründen çok memnun kaldım, cildim nefes almaya başladı. Cildinizdeki parlak görünümü matlaştırıyor, cildinizi temizliyor ve sıkılaştırıyor. Eğer benim gibi karma-yağlı cilde sahipseniz rahatlıkla önerebilirim.

3.Adım: Cildinizi Nemlendirin

Benim en büyük problemim cildime uygun bir nemlendirici bulamamaktı. Bazı ürünler çok yağlı geldi, bazıları yapış yapış bir his bıraktı. Ben cildimi temizleyip, tonikledikten sonra Neutrogena'nın yağsız nemlendiricisini denedim. O kadar hafif bir yapısı var ki, yüzünüzde krem var mı yok mu belli olmuyor. Cildimde bıraktığı hissi çok sevdim. Makyaj öncesi baz olarak kullanmayı bile düşünüyorum. Bu üründen de çok memnun kaldım.
Eğer toparlayacak olursam, cildiniz karma-yağlı ise, sivilce ve siyah noktalarınızdan kurtulmak istiyorsanız, bunu uygun fiyatlı ve iyi performanslı ürünlerle yapmak istiyorsanız Neutrogena Visibly Clear serisi tam sizlik. Ben bu ürünleri iki gündür kullanıyorum ve şimdiden sonuçtan çok memnunum.
Teşekkürler Neutrogena Türkiye.
Eğer siz de bu seriyi kullanıyorsanız yorumlarınızı bekliyorum. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Sevgiler,
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe