Smash Box Photo Finish Oil Free Makyaj Bazı

Cumartesi, Mayıs 14, 2016



Herkese merhaba!
Kusursuz cilt makyajının olmazsa olmazı cilt makyajının kalıcı olmasıdır. Gözeneklerin belli olmamasıdır. Bu sebeple fondöten öncesinde makyaj bazı kullanmak oldukça işe yarıyor.
                                                               
  Cildiniz kuru da olsa yağlı da olsa kullanmanızı öneririm. Makyaj bazı kullanarak gereksiz parlamaların önüne geçebilirsiniz. Makyajınız tüm gün bozulmadan kalabilir. Ben de bu sebeple makyaj bazı arayışındaydım ve aradığımı buldum diyebilirim!
Smash Box'ın bu makyaj bazı paraben içermiyor. Yağsız olması çok çok iyi, sivilce yapmıyor. Cilde mat bir görünüm veriyor. Fondöten kullanmadığım zamanlarda bile tek başına kullanabiliyorum. Cilde aydınlık görünüm veriyor, gözenek ve ince çizgi görünümünü de oldukça düzeltiyor.
Ürün jel kıvamda. Kokusu yok. Cilde sürüldüğü an kadifemsi bir his bırakıyor.






Eğer cildinizde ince çizgilerin, gözeneklerin görünümünden şikayetçiyseniz ve makyajınızın kalıcı olmasını istiyorsanız Smash Box Photo Finish Oil Free Primer sizin için doğru bir seçim olabilir :)
Farklı cilt tipleri için de ürünleri var, bir göz atın derim.
Ben farklı bir ürün aldığımda ilk olarak seyahat boyunu alıyorum. Sevil'de bulabilirsiniz.
Seyahat boyu fiyatı : 36 TL







Sorularınız, düşünceleriniz ve önerileriniz için yorum bırakmayı unutmayın!
Sevgiler,
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. Bu bazı o kadar merak ediyorum ki, kuru cildime uyar mı, hiç emin olamadım. Seyahat boyunu almak çok çok mantıklı... Öyle yapayım :)

    Bu arada bloğumun isim değişikliğinden dolayı sanırım, yazılarım okuma panellerinde görünmüyor :( Sen beni görebiliyor musun?? Göremiyorsan eğer, bloğuma uğrarsan çok sevinirim, düzeltme yolunu buldum sanırım ama yardımınıza ihtiyacım var bu konuda :( Blana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin cildi kuru ve çok memnun kaldı :)
      Bu arada tekrar takibe aldım şu an yazılarını görebiliyorum canım :)
      Sevgiler...

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe