Real Techniques Göz Fırçaları - Eye Starter Set

Çarşamba, Ekim 19, 2016

Real Techniques Göz Fırçaları - Eye Starter Set


Merhaba.
Real Techniques'in göz fırça setini aldığımdan beri severek kullanıyorum. İsterseniz gelin birlikte inceleyelim.

Fırçalar RT fırçalarında olduğu gibi çok şık. Fırçaların tutuşu çok kolay. Diğer fırça setleri gibi standı da var. İsterseniz çanta gibi de kullanabilirsiniz. Setin içerisinde neler var:

Real Techniques Göz Fırçaları - Eye Starter Set

  • deluxe crease brush
  • base shadow brush
  • brow brush
  • pixel point eyeliner brush
  • accent brush
Fırçaları inceleyecek olursak:
Real Techniques Göz Fırçaları - Eye Starter Set


1- Deluxe Crease Brush: Göz kapağınızın katlanma (crease) bölgesinde kullanmak için tasarlanmış bir fırça. Fakat büyüklüğü sebebiyle sadece karıştırma işlemi için kullanıyorum. Göz altlarınıza kapatıcıyı da uygulayabilirsiniz.

2- Base Shadow Brush: Mac 217 nolu fırçaya muadil olan fırça. Farları harika karıştırabiliyorum. Sanırım sette en sevdiğim fırça bu.

3- Brow Brush: Şeklinden dolayı bir eyeliner fırçasına benzese de bu bir kaş fırçası. Fakat kalın bir fırça olduğu için eyeliner için kullanmıyorum. Kaştaki boşlukları doldurmak için oldukça kullanışlı.

4- Pixel Point Eyeliner Brush: Eyeliner için küt kesimli fırçaları daha uygun buluyorum. Ama kirpik diplerinde farı sürmek için bu fırçayı çok seviyorum. Eyelinerın gözün iç kısımlarına doğru olan kısmı bu fırça ile düzeltiyorum. Jel eyeliner için güzel fakat dediğim gibi ben küt fırça ile daha güzel sürüyorum.

5- Accent Brush: En kullanışlı fırça diyebilirim. Göz pınarlarını aydınlatmada olsun kaş altını aydınlatmada olsun oldukça işe yarıyor. Sivilcelerimin üzerine pıt pıt hareketlerle kapatıcımı da uyguluyorum ben bu fırçayla. Alt kirpik diplerinde de kullanabilirsiniz.


Setteki fırçalar bu şekildeydi. İndirim zamanı Cosmetica'dan 50 TL'ye aldım. Fırçaların görüntüsü ve kullanışlılığı sebebiyle en sevdiğim fırçalarım haline geldiler. Defalarca yıkamama rağmen tek bir kıl dahi dökmediler. Çok çabuk kuruyorlar ayrıca.

Real Techniques'in Yüz Fırçaları Setini de okumak isterseniz TIK TIK 

Sizler Real Techniques fırçaları hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın.

Sevgilerle
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe